سفارش تبلیغ
صبا ویژن

22بهمن به فرموده امام یوم الله است  و یوم الله یعنی روزی که به برکت اتصال ویژه به مبدأ هستی فراتر از زمین وزمان می رود روزی که گذشته و حال و آینده مامی گردد وروزی که دیروز وامروز وفردای ما را معنا می کند.

که هم تاریخ و هویت ملت ما هم آرمان و آینده و امید امت ما و هم  تجلی شخصیت و شاخصه جامعه امروز ماست  یوم الله یعنی روزهای دیگر ما از 22بهمن نیرو وبرکت ورحمت می گیرند یعنی حیات جدید ما از این جا آغاز می شود وتا ابد در اتصال به این روز قرار وبقا می یابد.

 یوم الله یعنی ظهور و تجلی قدرت وغیرت و رحمت و عدالت خداوند  ظهوری که در قالب وکالبد امت واحده متجلی ومنجلی شد یوم الله یعنی روزی که مردم ایران با اتصال به معدن لایزال قدرت الهی هویتی نو یافت.

 و لایق شد که امت واقعی محمد(ص) ومهدی (عج) در آخرالزمان شود  والگو وامام مردمان دیگر باشد در چگونگی یافتن حیات جدید و اسوه و آموزگار جوامع  باشد در  نشان دادن راه  رشد اجتماعی و معنوی و مرشد ملت ها باشد در ارائه روش تبدیل تفرقه ها به وحدت و تبدیل  دسته و گروه وحزب و مردم به امت واحده 

 و22بهمن روز شناختن و شناساندن شیوه سلوک سیاسی اجتماعی انسان مومن و موحد در عصر معاصر است روز رستاخیز عظیم ملت مهدوی وامت محمدی،  22بهمن  فردای ما و نما ونمودی از آینده ما نیز هست.

از آینده ای که در آن جان جهان تجلی می کند وانسان وجامعه نه بر فردیت فرعونی که بر جمعیت واجتماع واتحاد انسانی وایمانی والهی برقرار می شود و22 بهمن که روز ظهور امت است روز تجلی امامت نیز هست.

چراکه امت بی امام بی معنی است و 22بهمن فریادگر وعده حتمی الهی در حاکمیت وامامت صالحان بر زمین وبشارتگر صادق وصائب آیات قرآن کریم  است .

(ونرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض ونجعلهم ائمه ونجعلهم وارثین  )






تاریخ : جمعه 91/11/20 | 2:7 عصر | نویسنده : مرتضی زارعی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.